Uczestnik ma możliwość zarejestrowania siebie, jak i zgłoszenia większej liczby osób z tej samej organizacji, za pomocą FORMULARZA REJESTRACYJNEGO.
W tym drugim przypadku, należy po dokonaniu zgłoszenia pierwszej osoby nacisnąć na ekranie potwierdzającym rejestrację (pojawi się poniżej niniejszej instrukcji) przycisk Zarejestruj kolejnego uczestnika i wypełnienić formularz jego danymi.
Opłaty za udział w konferencji można dokonać za pośrednictwem płatności online (karta, BLIK, przelew internetowy). Aby to zrobić, należy na ekranie potwierdzającym rejestrację (pojawi się poniżej niniejszej instrukcji) nacisnąć przycisk Zapłać online. UWAGA! Przy rejestracji zbiorowej i chęci skorzystania z płatności online, trzeba dokonać płatności za każdą rejestrowaną osobę przed przejściem do następnej rejestracji.
Osoby wybierające tradycyjny przelew bankowy otrzymają numer konta w wiadomości potwierdzającej rejestrację.
Warunkiem otrzymania faktury za udział w wydarzeniu jest uzupełnienie danych organizacji w poniższym formularzu. Faktury zostaną wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu rejestracyjnym po zaksięgowaniu opłaty za udział w wydarzeniu.
Aby otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności dla placówki edukacyjnej, prosimy wybrać formę płatności przelew bankowy, a po dokonaniu rejestracji przesłać stosowną informację na adres kontakt@konferencjamontessori.pl.