Regulamin uczestnictwa w XIV Międzynarodowej Konferencji Montessori
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą: XIV Międzynarodowa Konferencja Montessori, organizowanej przez:
A. Polską Radę Montessori z siedzibą w Warszawie, ul. Czesława Kłosia 7, 02-466 Warszawa, wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000682719, w Sądzie Rejonowym dla Miasta St.Warszawy pod nazwą Stowarzyszenie Polska Rada Montessori, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP:7010704350
B. Polski Instytut Montessori z siedzibą w Warszawie, ul. Lwowska 11/3, 00- 660, NIP: 5291752798, REGON:141521190
Adres poczty elektronicznej: kontakt@konferencjamontessori.pl.
C. Be Alive Zuzanna Załoga z siedzibą w Warszawie, ul. Blaszana 1/113, 03-703 Warszawa, NIP: 8231536992, REGON: 147384050.
2. Konferencja odbędzie się w dniach 4-6.04.2025 w Hotelu Arche Krakowska, Aleja Krakowska 237/U1, 02-180 Warszawa.
3. Polityka Prywatności – określa sposób przetwarzania danych. Polityka Prywatności dostępna jest na stronie wydarzenia: https://montessori2025.syskonf.pl/prywatnosc
§ 2. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowano następujące definicje:
a) Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem: www.konferencjamontessori.pl
b) Organizator – oznacza konsorcjum orgnizacji organizujących wydarzenie, wymienionych w par. 1 pkt 1.
c) Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora Konferencję pod nazwą: XIV Międzynarodowa Konferencja Montessori, odbywającą się w Hotelu Arche Krakowska, Aleja Krakowska 237/U1, 02-180 Warszawa.
d) Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa danej osoby fizycznej (Rejestracja indywidualna) lub grupy osób reprezentujących daną organizację (Rejestracja zbiorowa) w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego.
e) Formularz zgłoszeniowy – oznacza formularz dostępny na stronie internetowej: www.radamontessori.pl za pomocą którego następuje Rejestracja.
f) Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.
g) Uczestnik – oznacza osobę fizyczną, która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.
§ 3. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: www.konferencjamontessori.pl oraz uiszczenie opłaty za udział w Konferencji.
2. Uczestnik może dokonać rejestracji samodzielnie (Rejestracja indywidualna) lub zostać zarejestrowany przez osobę do tego uprawnioną (Rejestracja zbiorowa).
3. Niezależnie od wybranej formy rejestracji, każdy z uczestników zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i stosowania się do jego postanowień.
4. Zakres działania Systemu rejestracyjnego obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji, polegającą na zbieraniu, utrwalaniu, przechowywaniu, aktualizowaniu, uzupełnianiu i usuwaniu tych danych przez Organizatora.
5. Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa–certyfikat udziału w Konferencji. Uczestnik upoważnia Organizatora do przesłania certyfikatu drogą elektroniczną.
§ 4. REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej kontakt@konferencjamontessori.pl lub na adres siedziby Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę wydarzenia, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
2. Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.
4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.
§ 5. PŁATNOŚCI
1. Udział w Konferencji jest płatny, a jego cena zależy od wybranego pakietu.
Pakiet jednodniowy (wstęp na piątek) – koszt 349 zł (bez dostępu do nagrań on-line).
Pakiet zawiera:
– udział w wybranych przez siebie panelach podczas pierwszego dnia konferencji,
– całodzienną przerwę kawową,
– torbę uczestnika wraz z upominkami od sponsorów
– dostęp do aplikacji konferencyjnej Meeting15.
Pakiet jednodniowy (wstęp na piątek) + dostęp online (30 dni) – koszt 699 zł.
Pakiet zawiera:
– udział w wybranych przez siebie panelach podczas pierwszego dnia konferencji,
– całodzienną przerwę kawową,
– torbę uczestnika wraz z upominkami od sponsorów,
– certyfikat potwierdzający udział w konferencji,
– dostęp do streamingu na żywo oraz nagrań z trzech dni konferencji (wybrane wykłady zgodnie z programem umieszczonym na stronie https://konferencjamontessori.pl/program) ważny przez 30 dni po zakończeniu wydarzenia.
Zakupu pakietu można dokonać wybierając opcję Dostęp online przy rejestracji na pakiet jednodniowy.
Pakiet dwudniowy (wstęp na sobotę i niedzielę) – koszt 749 zł (bez dostępu do nagrań on-line).
Pakiet zawiera:
– udział w wybranych przez siebie panelach podczas 2 dni konferencji (sobota i niedziela),
– całodzienną przerwę kawową w sobotę i niedzielę wraz z dwoma lunchami,
– certyfikat udziału w konferencji,
– torbę uczestnika wraz z upominkami od sponsorów,
– dostęp do aplikacji konferencyjnej Meeting15.
Pakiet dwudniowy (wstęp na sobotę i niedzielę) + dostęp online (30 dni) – koszt 999 zł.
Pakiet zawiera:
– udział w wybranych przez siebie panelach podczas 2 dni konferencji (sobota i niedziela),
– całodzienną przerwę kawową w sobotę i niedzielę wraz dwoma lunchami,
– certyfikat udziału w konferencji,
– torbę uczestnika wraz z upominkami od sponsorów,
– dostęp do aplikacji konferencyjnej Meeting15,
– dostęp do streamingu na żywo oraz nagrań z trzech dni konferencji (wybrane wykłady zgodnie z programem umieszczonym na stronie https://konferencjamontessori.pl/program) ważny przez 30 dni po zakończeniu wydarzenia.
Zakupu pakietu można dokonać wybierając opcję Dostęp online przy rejestracji na pakiet jednodniowy.
Pakiet pełny – koszt udziału 999 zł. Dostępne propomocje: pierwsza pula 100 pakietów sprzedawana jest w cenie 799 zł/pakiet, następna pula w ilości 150 sztuk sprzedawana jest w cenie 899 zł/pakiet, kolejne 150 pakietów sprzedawane jest w cenie 959 zł. Informacja o aktualnej promocji dostępna jest na stronie wydarzenia.
Pakiet zawiera
– udział w wybranych przez siebie panelach podczas 3 dni konferencji (piątek-niedziela),
– całodzienną przerwę kawową w sobotę i niedzielę wraz z dwoma lunchami,
– certyfikat udziału w konferencji,
– torbę uczestnika wraz z upominkami od sponsorów,
– dostęp do aplikacji konferencyjnej Meeting15,
– dostęp do streamingu na żywo oraz nagrań z trzech dni konferencji (wybrane wykłady zgodnie z programem umieszczonym na stronie https://konferencjamontessori.pl/program) ważny przez 30 dni po zakończeniu wydarzenia.
Uczestnictwo ONLINE – koszt 349 zł.
Pakiet zawiera:
– dostęp do aplikacji konferencyjnej Meeting15,
– dostęp do streamingu na żywo oraz nagrań z trzech dni konferencji (wybrane wykłady zgodnie z programem umieszczonym na stronie https://konferencjamontessori.pl/program) ważny przez 30 dni po zakończeniu wydarzenia.
– certyfikat udziału w konferencji.
Pakiet uczestnictwa online dostępny jest od 24 marca 2025 r.
2. Aktualna cena za udział w konferencji dostępna jest na stronie internetowej konferencji.
3. Ceny udziału w Konferencji podane w ptk. 1 są cenami brutto i zawierają 23% podatku.
4. Uczestnikowi przysługuje możliwość otrzymania faktury VAT. Warunkiem otrzymania faktury jest prawidłowe wypełnienie przez Uczestnika sekcji Dane do faktury w Formularzu rejestracyjnym.
5. Faktury VAT będą wystawiane przez Organizatora po zaksięgowaniu płatności na jego koncie bankowym.
6. Placówki edukacyjne oraz jednostki samorządowe uprawnione są do otrzymania faktury z 14-dniowym terminem płatności, jeśli rejestracja będzie dokonana w czasie nie krótszym niż 14 dni do rozpoczęcia konferencji, w przypadku późniejszej rejestracji, zostanie wystawiona faktura z krótszym terminem płatności. W celu uzyskania odroczonego terminu płatności, należy w Formularzu rejestracyjnym wybrać formę płatności Przelew bankowy, a następnie wysłać prośbę o wystawienie faktury wraz z danymi organizacji na adres: kontakt@konferencjamontessori.pl
7. Dostępne formy płatności:
a) przelew bankowy na konto Polskiego Instytutu Montessori: 05 1090 1056 0000 0001 0976 5349, Santander Bank (w tytule przelewu prosimy podać nazwę wydarzenia, imię i nazwisko uczestnika lub numer faktury w przypadku otrzymania dokumentu z odroczonym terminem płatności),
b) płatność kartą poprzez system płatności PayU,
c) szybki przelew internetowy poprzez serwis transakcyjny banku Uczestnika,
d) płatności Blik.
8. Dbając o rzetelne przekazywanie wiedzy osobom wchodzącym na rynek pracy, Organizator umożliwia bezpłatne uczestnictwo w wydarzeniu w trybie on-line dla studentów Uczelni Pedagogicznych, będących w trakcie pisania pracy licencjackiej lub magisterskiej i obejmującej tematykę Montessori. W celu rejestracji do wydarzenia osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@konferencjamontessori.pl.
§ 6. TRANSPORT I ZAKWATEROWANIE
1. Koszt ewentualnego zakwaterowania i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
2. Uczestnicy mogą korzystać z bezpłatnego parkingu w Hotelu w czasie trwania konferencji
3. Istnieje możliwość zakwaterowania w Arche Krakowska w Warszawie, w którym odbywa się Konferencja. Organizatorzy po rejestracji na Wydarzenie przekażą kontakt do bezpośredniej rezerwacji miejsca po preferencyjnych stawkach.
4. Organizator nie świadczy usług pośrednictwa w sprzedaży noclegów i nie jest stroną w przypadku jakichkolwiek wzajemnych roszczeń pomiędzy Uczestnikiem i Hotelem.
§ 7. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
1. Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
2. Uczestnicy konferencji są zobowiązani są do przestrzegania ogólnie obowiązujących zasad BHP, przepisów przeciwpożarowych, sanitarnych, administracyjnych oraz regulaminu Hotelu.
3. Uczestnicy konferencji mogą przebywać na terenie Konferencji tylko w godzinach otwarcia oznaczonych przez Organizatora.
4. Zabronione jest prowadzenie przez uczestników Konferencji jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitujących oraz zbiórek pieniężnych nie uzgodnionych z Organizatorem.
5. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegana obowiązujących przepisów prawa oraz zasad współżycia społecznego, a także niezakłócania porządku publicznego.
6. Organizator ma prawo odmówić wstępu lub wyprosić z terenu konferencji:
• osoby znajdujące się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków,
• osoby posiadające broń lub inne niebezpieczne przedmioty,
• osoby zachowujące się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającej zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego.
7. Uczestnicy konferencji ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone przez siebie szkody na mieniu Organizatora, Hotelu lub innych Uczestników.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez dozoru
§ 9. REZYGNACJA
1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konferencji i uzyskać zwrot poniesionych kosztów w wysokości 90% wpłaconej kwoty w przypadku dokonania zgłoszenia rezygnacji najpóźniej do dnia 28.02.2025. Po tym terminie opłata rejestracyjna nie podlega zwrotowi. Nieobecność uczestnika na konferencji nie uprawnia go do otrzymania zwrotu wpisowego. Istnieje możliwość zmiany nazwiska uczestnika do dnia 1.04.2025 po uprzednim zgłoszeniu tego drogą mailową na adres: kontakt@konferencjamntessori.pl
§10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.
2. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, zmiany osób prelegentów, a także do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania Konferencji, informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym Uczestnikom, a dokonane opłaty za uczestnictwo zwrócone przelewem bankowym. W przypadku zaistnienia siły wyższej i przełożenia Konferencji na inny termin, uczestnik który dokonał opłaty będzie uprawniony do jej zwrotu bądź zaliczenia jej na poczet uczestnictwa w Konferencji w nowym terminie.
§ 11. ZASADY WYKORZYSTANIA WIZERUNKU, GŁOSU ORAZ WYPOWIEDZI
1. Organizator oświadcza, a Uczestnik wyraża zgodę na to, że przebieg Konferencji będzie rejestrowany w formie nagrania audiowizualnego oraz/lub zdjęć, a także stworzone utwory będą wykorzystywane do celów emisji w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, Internet, prasa, media społecznościowe, itp.) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy: Organizatora i innych osób wskazanych przez Organizatora, jak również samej Konferencji (komercyjne wykorzystanie).
2. Organizator informuje, że rejestracja materiału, o którym mowa w pkt. 1 będzie mieć miejsce na terenie całego obiektu, na którym odbywać się będzie Konferencja, chyba że Organizator w sposób wyraźny wyznaczy strefy wolne od nagrywania.
3. Uczestnik upoważnia Organizatora do wykorzystania swojego wizerunku oraz/lub głosu i wypowiedzi (jeżeli Uczestnik takowych udzieli w trakcie dyskusji prelekcyjnych oraz/lub do kamery) oraz rozpowszechniania ich jako elementów ww. utworów do celów wymienionych w pkt. 1 powyżej, i niniejszym udziela niewyłącznej oraz nieodpłatnej zgody, bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych, na ich wykorzystanie przez Organizatora oraz wszelkie upoważnione do tego przez Organizatora podmioty na różnych polach eksploatacji materiałów, w szczególności:
– utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym (na nośnikach wideo, taśmie światłoczułej, magnetycznej i dysku komputerowym, w sieci multimedialnej w tym w Internecie),
– zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką,
– publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie,
– wypożyczenie, najem, użyczenie nośników, na których utrwalono wizerunek, głos, wypowiedź,
– wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej,
– wykorzystanie na różnego rodzaju stronach internetowych (m.in. na stronie Organizatora).
§12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator udostępnia treść Regulaminu przed dokonaniem rejestracji przez Uczestnika.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Ostatnia aktualizacja regulaminu: 11 marca 2025 r. (wprowadzenie nowych wariantów pakietów konferencyjnych). Wersja przed aktualizacją znajduje się
tutaj.
3. Każdy nowy Regulamin obowiązuje dla osób, które nie zapisały się jeszcze na Konferencję lub zaakceptowały nowy Regulamin.
4. Liczba miejsc udziału w Konferencji jest ograniczona. O udziale w Konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konferencji Uczestników, którzy naruszają jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:
a) podejmują działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami lub godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;
b) podejmują działania zmierzające do objęcia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu lub zasad odbywania Konferencji;
c) podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
7. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
8. Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem będą rozstrzygane najpierw ugodowo, a następnie przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
9. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać
zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
10. Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu. Do zmian treści Polityki Prywatności stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące zmiany Regulaminu.